با مامانم میبرم هوا که هنوز سرده هفته ای یک بار میبرم
هفته ای دو بار میبرم
تازگی ها تنها میبرم، قبلش با شوهرم دو تایی میبردیم
نمیدونم ، قبلا دیرتر میبردم هوا سرد بود ، اما الان شاید هفته ای دو سه بار ببرم
میزارمش روی پام ، حموم خیلی دوس داره از وقتی کوچیک ترم بود عاشق حموم بود ، میزارم روپام میشورم ، سرشو اخر همه خیس میکنم بعدشم میخابونمش به شکم روی پام ، پشتشو میشورم ، برای ابکشیع سرش هم ، به پشت میخوابونمش روی پام از بالا روی سرش اب میریزم که توی چشمش نره
هفته ای دوبار .. خواهرم میشوره
مامانم ی روز درمیون دیر هم بشع هفته ای دوبار
با مامانم میبرم
هفته ای دو بار خودم میشورمش♥️😍خیلی دوس دارم پناهم خودش آب دوس داره ماشالله گریه نمیکنه
هفته ای یه بار..خودم میشورم
هفته ای یه بار
اول بادی اش رو درنیار،بخوابون برعکس روی پات سرش رو اروم بشور تابدنش لیز نشه و ازدستت در بره،بعداراون لباسش رو دربیارو بدنش رو بشور و ابکشی شون کن
من هفته ی بار باشوهرم هنوز میبرم تنهایی میترسم
دوشنبه و جمعه ها میبرم. شلوار میپوشممیزارم رو پاهام اول شکمشو میشورم بعدش پشتشو آخرشم روبه شکم میزارم سرشو میشورم.
هفته ایی یکبار، دوبار اول و مامانم برد بعدش خودم، یه پارچه میندازم رو پاهام و میشورمش که لیز نخوره
هفته ای دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.