۵ پاسخ

یک روز کلا باید بشینی پیشش تا صبح به خاطر تبش

بله من چهارشنبه زدم واکسن پسرمو

من تا الان درگیرم بهد واکسن گریه ها شیر نخوردن شروع شد

من روی جای واکسن پماد بی حسی زدم خیلی بهتر شد

من خداروشکر بچم زیاد اذیت نکردم
روز اول حوله سرد گذاشتم روز بعدش حوله داغ پس فرداشم هیچی نزاشتم
هرچهارساعت یک بارم بهش شربت استامینوفن میدادم بهش
خداروشکر تبم نکرده بود بچم

سوال های مرتبط