دو ماهگی راحته
سعی کن صبح زود ببری که تا شب خیلی اوکی بشه
ولی در کل دوماهگی به نظر من راحته دو تا خوراکی داره فلج اطفال قطرش تلخه یکم بدش میاد
روتا ویروس شیرینه راحت میخورن خوششونم میاد
پنوموکوک تزریقیه دردش کمه
هگزا مثل این که خیلی درد داره ولی همه اینا به استانه درد بچه بستگی داره یکی ممکنه از اول گریه کنه یکی ممکنه اصلا گریه نکنه
قبلشم هیچی لازم نیست بدی
قطره رو بهش میدن تا نیم ساعت نباید شیر بخوره قبل این که ببریش حتما سیرش کن
تا رسیدی خونه بهش پاراکید بده روز اول هر چهار ساعته دقیق سر چهار ساعت بدی اصلا تب نمیکنه
روز دوم و سومم بهداشت میگه پاراکید بدی ولی به نظر من چک کن اگه تب نداره الکی به بچه دارو نده
سرشو گرد کن یه چیزی بزاز زیر سرش
دوماهگی ،4ماهگی خیلی آسون هست فقط یکم تب دارن اونم با پاراکید اوکی میشه فورا.فقط 6ماهگی سخته یکم
میگن از استامینوفن بریزی رو جای واکسن هم خیلی تأثیر دار
اگه دیدی گریه میکنه تو پتو تابش بدین،سریع مبخوابه و بزارینش تو گهواره بلافاصله و تابش بدین تا بخابه
اگه شیر نمیخورد و بی تابی میکرد،شیرخشک درست کن و وقتی خوابه،به پهلوش کن تو گهواره و شیشه بهش بده،میخوره و خیالت راحت میشه که بچه دیگه گشنش نیس
منم شنبه میخوام ببرم بزنه،استرس دارم بدجور🤦♀️
اصلا نترس به محض اینکه واکسن زدی و رسیدی خونه،استامینوفن بده و هر 4ساعت تکرار کن،کمپرس سرد روزاول و کمپرس گرم روز دوم،و شب اول حواست باشه بهش،روز دوم به بعد اگه دیدی آرومه ساعت استامینوفن رو بیشتر کن،6یا8 بستگی به حالات بچه داره
من از روز سوم دیگه ندادم چون آروم بود
نگران نباش با استامینوفن دردش کم میشه میخوابه
اشکال نداره دیگه چاره چیه باید بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.