۱۰ پاسخ

دکتر براساس وزن نینی برات تجویز میکنه عزیزم

خودم گرفتم یکی دوبار خوردم
فعلا نخوردم تا ۳۰ هفته بشم

اگ خودت اضافه وزن نداشته باشی و قندت بالا نباشه میتونی بخوری

عزیزم دکتر بگه بخوری بهتره شاید بدنت نیاز نداره

والا دکتر قبلی گف وزنت میره بالا رو بچه اثرنداره نداد ولی من خریدم خوردم
دکتر جدیدم تجویز کرد گف حتما بخور رو وزنت اثر نداره فقط رو جنین داره

منکه هیچی بدون اجازه دکتر نمی‌خورم
میترسم😅

با دکتر مشورت کنی بهتره
چون میگن مسمومیت داره اگه بدنت بیش از حد ویتامین جذب کنه

خواهر من خودش گرفت از هفته ۳۵ خورد،بچش ۳۸۵۰ بود

خودم گرفتم خوردم

خودت میتونی بخوری ضرر نداره

سوال های مرتبط