من وانیل گرفتم اما اصلا طعمش دوست ندارم
سلام گلی خوبی
میگم گلی دکتر فائضی هستن این روزا یانه؟
من کاکائو خریدم خیلی بد بود موزی عالیه طعم شیرموز میدع
کاکاعویی خوشمزس😍
من موزی گرفتم اینقد بد مزس میمیرم و زنده میشم تا میخورم من خودم وزنم پایینه
چرا میخوای لیدی میل بخوری وقتی وزن بچه ات خوبه
من وزن بچم کم بود ده روز رشدش عقب بود دکتر گفت بخورم تازه گفت مولتی ویتامین تو قطع کن چون بعضی ویتامینا مثلA دوزشون میره بالا خطرناک میشه
ببین عزیزم من دوسری توت فرنگیش و گرفتم خوب بوده
بعدشم الکی و سرخود لطفا مصرف نکن با مشورت پزشک باشه
شاید لازم نباشه بخوری
خودت میتونی بگیری . کاکائو و وانیلیش بهتره من کاکائو میگیرم اکثرا
وزن نینیت چقدره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.