من وانیل میخورم مثل بیسکوییته طعمش دوس دارم
من خودم چون پسر دخترخالم حساسیت گرفته بود ازش و دکترمم موافق نبود نخوردم به جاش از سایت آی بانو فرنیوه و سرمام گرفتم
انترامیل هم باز قندش کمتره و کمتر حساسیت میده اینطور که میگن
اما اگه صلاح میدونی بخوری به نظرم کاکائویی شو بگیر میوه ای هاش خیلییی سلیقه ایه وانیلی شم طعم وانیل میگن نمیده و باز به شدت سلیقه ایه ولی کاکائو یه طعم غالبه که اگه کلا دوسش داشته باشی میتونی تحمل کنی و بخوری
سلام ، من کاکایویی گرفتم. طعمش برام جالب نیست.
فدات..
وانیل افتضاحههههه نگیری فقط کاکائویی
نه عزیزم خوشمزست گلم من خوردم دیگه موزیشم خوبه
منوانیل دوست دارم.
روزی ۳ بار دو اسکوب دکتر گفت. با آب جوشیده ولرم
روزی یکبار یا دوبار بریز تو آب ولرم جوشیده سرد قشنگ هم بزن میان وعده بخور
من دوبار طعم توت فرنگی شو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.