من طعم های مختلفش رو امتحان کردم همشون ته مزه بدی دارن و باید تحمل کنی. وانیل قابل تحمل تره مخصوصا وقتی با شیر قاطی بشه بهتر بشه
کاکائوی میخورم باشیر مزه شیرکاکائومیده خوبه
من کاکائویی میخورم راضیم
همشون بدن ، نفستو بگیر ی کله بخور طعمشو نفهمی
منوانیلی بیشتر خوشم میاد
من سر پسرم توت فرنگی خوردم خوبه
توت فرنگی خوبه
کاکائو
من کاکائویی میخورم قابل تحمله
توت فرنگی من دوست داشتم
وانیلی گرفتم افتضاااااح بود فقط سه بار خوردم 🤢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.