بچه ها لیدی میل کدوم طعمش بهتره

۱۱ پاسخ

من طعم های مختلفش رو امتحان کردم همشون ته مزه بدی دارن و باید تحمل کنی. وانیل قابل تحمل تره مخصوصا وقتی با شیر قاطی بشه بهتر بشه

کاکائوی میخورم باشیر مزه شیرکاکائومیده خوبه

من کاکائویی میخورم راضیم

همشون بدن ، نفستو بگیر ی کله بخور طعمشو نفهمی

من‌وانیلی بیشتر خوشم میاد

من سر پسرم توت فرنگی خوردم خوبه

توت فرنگی خوبه

کاکائو

من کاکائویی میخورم قابل تحمله

توت فرنگی من دوست داشتم

وانیلی گرفتم افتضاااااح بود فقط سه بار خوردم 🤢

سوال های مرتبط

مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی