۱۵ پاسخ

من موزی دوست داشتم

من ۳ قوطی موزی و کاکائویی خوردم دریغ از ذره ای تاثیر روی نی نی . فقط خودم چاق شدم

من کاکائو گرفتم
مزه شیر خشک میده با پودر کاکائو
یه کشفی کردم که خشک خشک بخوری خیلی خوشمزس😂یعنی با آب قاطی نکنی پودرشو بخوری خالی مزه ویفر میده

کاکائویی با شیر نیمه گرم که یه مقدار کم بهش شکر بزنی، قابل تحمل تر از بقیه طعم هاست

کاکائویی .بقیه مزه هاش خوب نیست

توت فرنگی

من موزی خوردم بد‌نیست

بمن گفت بگیر با شیر بخور

من موزی

وانیلی من شنیدم خوبه
باز بستگی به سلیقه ادم داره

من توت فرنگی داشتم خوب بود
ولی خیلی رو وزن جنینم تاثیر نداشت شیرمو خیلی زیاد کرد

من کاکائو خریدم خوردم بد نیود اره بنظرم تاثیر داره

کاکائو😩

کاکائو

گلم سلیقه ای خیلی
موزی
کاکائو بهتر

سوال های مرتبط

مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری