بچه ها ماش پلو چطوری درست میکنید

۳ پاسخ

مثل عدس پلو گلم ماشو میپزی ث برنج میپزی بهت پیاز و تف میدی با ماش های که پخته بعذ باهم قاتی میکنی همه رو

همبن جوری که مامان گل و بلبل گفت. با ابش قاطی نکن برنج از رنگ سفیدی در میاد .. هواست باشه ماش میپزی .زود بخته میشه له نشه ..... ما بعد اینکه ریختیمش تو قابلم ... روشو با خرما پر می کنیم .ماش پلو با حرماش ..خرما نباشه درست نمی کنم

ماشو میپزم برنجمم میجوشونم بعد با اب ماشا قاطی میکنم دم میذارم تهشم ته چین سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۳ سالگی