خانوما کاچی چطوری درست میکنین برای دخترم میخام

۱ پاسخ

من برای هر نفر یک قاشق سر پر آرد میریزم
اگه آرد سبوس دار باشه خوشرنگ تر میشه
اول آرد رو تفت میدم حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تا رنگش عوض بشه و بوی آرد بلند بشه
بعد کره و روغن اضافه میکنم
میزان کره و شکر به سلیقه خودتون بستگی داره که میخوایید چقدر چرب یا شیرین باشه
توی یه قابلمه هم از قبل آب و نبات ( یا شکر ) و زعفران دم شده و هل میذارم تا بجوشه
اینا که جوش اومد و حل شد، میریزمشون توی مخلوط آرد و کره
و دائم هم میزنم
تا غلیظ بشه
میزان غلظتش هم دلخواه هست
زیرش رو شعله پخش کن میذارم
دم کنی هم میذارم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم بکشه
روش هم دارچین و گل محمدی و گردو و کنجد میریزم

سوال های مرتبط

مامان گُل پسر مامان گُل پسر ۳ سالگی
مامان دردونه خانوم مامان دردونه خانوم ۳ سالگی
مامان هلیا مامان هلیا ۴ سالگی