کبابی خوشمزه تره
اکثرا کبابی میخوریم
ویاز رو تفت میدم بعد جگر رو اضافه میکنم یکم پرک لیموعمانی میزنم بهشون درشو میبندم با شعله ملایم میذارم یکم آبشون ک در اومده بیفته بعد نمک فلفل زردچوبه فلفل سیاه زیره و پودر گشنیز میزنم تفت ک خوردن با ادویه ها یکم اب اضافه میکنم میذارم تا بپزن ،من معمولا ریز خرد نمیکنم تیکه های بزرگ میندازم تقریبا اندازه گردو
فقط کبابی اونم با دنبه یکم نمک و تمام
کباب میکنیم تا بحال سرخ نکردم
دقیقا منم اینجوری میکنم با پیاز سرخ میکنم
کلا کبابی دوست دارم اینجوریم با رب انار
من اول میجوشونم یه ٢٠دیق
بد پیاز فراون سرخ میکنم بد قارچ میریزم با پیاز تفت میدم بددل و جیگر رو میریزم همشو باهم تفت میدم ادویه جات هم میزنم فلفل دلمه هم بزنی خوب میشه نزنی هم اوکی بد رب میزنم یکمم گوجه رنده شده میزنم میزارم بپزه
کبابیش هم خوشمزه میشه
معمولا کباب میکنیم رو اتیش..خیلی کم پیشمیاد اینجوری سرخ کنیم ..البته من اینجوری دوسدارم ولی شوهرم قرمیده میگه کباب کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.