این دستگاه برای تخلیه جوش و پاکسازی صورت هست پوست رو کش میاره من حس میکنم ب مرور باعث میشه پوست افتاده وچروک بشه.
چطور؟
قیمتش چند هست منم میخوام بگیرم
عزیزم به عنوان یه فیشالکار بهت میگم نخر این دستگاه باید اصولی ازش استفاده بشه اگه اصولی استفاده نشه به مرور باعث چین و چروک و خشکی پوست میشه
برا چیته من گرفتم
خوب نیس
فقط مکش داره
از با سلام میتونی بخری
اینجا رو نمیدونم من تازگیا از دبی گرفتم
پیجی که بفروشه منظورته؟ زیشاپ داره ازش نمیدونم همین مارک هست یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.