۴ پاسخ

عزیزم اول اینکه کم خونی داره وبعداینکه اگرباردارهستند تیروییدبایدکمترباشه ،قندم لب مرزهست درسته رنج نرماله اما رعایت بشه بهتره بخصوص اگرباردارباشند..ودرمورد ازمایش یورین، احتمالا پریودنبوده؟چون توادرارخون دیده شده عفونتم شدیدنیست کشت هم انجام داده بودبهتربود

سوزش ادرار داری؟

تو ادرار کمی باکتری نشون داده تو خون هم لنفوسیت بالاست احتمالا به خاطر همین باکتری تو ادرار و کمی کم خونی هم نشون داده

این صفحه بعدش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۳ سالگی
مامان انس مامان انس ۳ سالگی