عزیزم اول اینکه کم خونی داره وبعداینکه اگرباردارهستند تیروییدبایدکمترباشه ،قندم لب مرزهست درسته رنج نرماله اما رعایت بشه بهتره بخصوص اگرباردارباشند..ودرمورد ازمایش یورین، احتمالا پریودنبوده؟چون توادرارخون دیده شده عفونتم شدیدنیست کشت هم انجام داده بودبهتربود
سوزش ادرار داری؟
تو ادرار کمی باکتری نشون داده تو خون هم لنفوسیت بالاست احتمالا به خاطر همین باکتری تو ادرار و کمی کم خونی هم نشون داده
این صفحه بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.