بچها نهار چی دارین؟
پوشک پوشک پوشک

۱۷ پاسخ

شویدپلو باتن

برنج با کباب

منم عدس پلوکردم

سبزی پلو با ماهی

کوبیده مرغ

خوب شد گفتی تازه یادم افتاد نهار هم باید بخوری😂😂😂😂

شامی

سبزی پلو با ماهی

باقالی پلو ماهیچه

شوید پلو پختم، بچه هارو آوردیم دکتر، گوشت چرخی گذاشتم رفتم کباب تابه ای درست کنم

ماکارونی😘

از دیشب ماکارانی

ابگوشت چطوری درست کنم خوب بشه ?

عدسی

خونه مادر شوهر شامم عروسی😄

خودمو دعوت کردم خونه ی مامانم🤣

ماکارونی هنوز نپختم البته

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی