۷ پاسخ

من خیلی دوس دارم
نخود رو بذار قشنگ خیس بخوره
بعد بپز و پوست روش رو جدا کن
بریز تو میکسر و ارده و روغن زیتون و سیر و نمک و آبلیموی تازه اضافه کن بهش
میکس کن
بعد روش رو با روغن زیتون و فلفل ترکیه تزئین کن

یه نوع غذای عربی بیشتر خوزستانیا بلدن

من دوبار درست کردم اصلا طعم خوشایندی برامون نداشت

حمص چی بوددددددده

چی هست عزیزم

چی هست این که میگی؟

چی هست

سوال های مرتبط

مامان دردونه خانوم مامان دردونه خانوم ۳ سالگی