۱۱ پاسخ

به به نوش جان

😭😭😭😭😭😭😭

دستورشو‌میگی

وااای 😭😭😭میخاممممممم من عاشقشم اما بلد نیستم

نوشجون منم ناهار داشتم این قابلمه پر بود همه خودم خوردم🤭😋

تصویر

خ خوشمزش نوش

اخ میمیرم براااااااااش
خوب شد یادم انداختی درست ميکنم

من تاحالا درست نکردم ،خوشمزه میشه عزیزم؟

نوش جان

کلما چرا انقد سفیده انگار اصلأ نذاشتی داخل آب جوش

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی