بله منم سه روزه روز چهارم فقط لکه اس
کسایی که از اول همون سه روزه هستن طبیعیه ولی اگه کسی قبلا یه هفته بوده حالا کم شده باید چکاپ کنه
میگن اصلا نشونه خوبی نیس مال منم ۳ ۴ روزه س میخوام برم دکتر نگرانم
بله من که دوروزه؛ چند ماهه اینطوری ام تازگی فهمیدم تنبلی دارم
مال منم تواین ۳سال قرص جلوگیری میخورم خیلی کم شده ۳ روزه تموم میشه
آره مال من کم و ۳ روز هیجوقتم دکتر نرفتم هی آدمو دست کاری میکنن میخوان دارو بدن
والا دکتر که گفت خونریزی تا ۳روز باشه کافیه بعدش لکه بینی میشه ولی در کل بعضیا پریودیشون کلا سه روز یا ۵ روزه من خودم ۷ روزم ولی ۳روز خونریزی دارم بعدش خیلی کم میشه
آره عزیزم طبیعیع
من کلا از اول ۳روز بودم روز چهارم فقط لک بینی دارم
من
کلا خیلی خونریزیم کمه اونم بخاطر PCOD هست که دارم
اره من مامانمو خاله هامم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.