۳ پاسخ

طبیعیه نگران نباش عزیزم😍😍

عادیه من از دکتر متخصص پرسیدم گفت انگار بلد نیستن نفس بکشن این جوریه
دختر من تازه خوب شده ولی باز موقع شیر خوردن اون جوریه به طرف راست یا چپ بیشتر بزار بخابه

عادیه

سوال های مرتبط