۳ پاسخ

کلا واسه حالت تهوعت دکتر بری سرم میبنده درست میشی

میگن توی ۳ماهه اول نباید قرص معده خورد
فقط ۳ماهه دوم مجازه

احتمالا

سوال های مرتبط