اوزیل تو پریودی باید خورد؟

۴ پاسخ

من ده تا ۱۲خوردم باردار شدم گفت دیگه نخور

اره منعی نداره

من دکتر بهم داد گفت تا زمانی که باردار بشی بخور

اره عزيزم به هيچ عنوان حذفش نكن

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته هشتم بارداری