۶ پاسخ

وا عزیزم ماشالله نزدیک یکساله
گوجه از ۸ ماه مجازه

اگه تست گوجه ازش گرفتی بده موردی نداره رب ولی اصلا نزن
یا هم همینو بزار تست دیگه اگه گوحه ندادی

بده عزیزم از ۸ماهگی مجازه

ن من از شش ماهگی گوجع کردم داخل غذاهاش خودشم خالی خالی میخوره

بپز اگه مثل پسرمن باشه عاشقش میشه کنارشم ماست باشه

نه مشکلی نیست از یکسالگی دیگ میتونی غذای سفره بدی

سوال های مرتبط