سیب زمینی نگینی رو با کره و روغن زیتون تفت میدم بهش گوجه نگینی شده رو اضافه میکنم و یه تیکه آب قلم واسه مقوی شدنش بعد که باهم تفت خوردن برنج نیم دانه رو اضافه و میزارم دم بکشه
من اول سیب زمینی سرخ میکنم بعد پیاز سرخ میکنم بعدش گوجه رنده شده و یه سرقاشقم رب و ادویه میزنم سیب زمینی رو اضاف میکنم و برنج رو اضافه میکنم و هم میزنم و تا بند انگشت ک برنج بره زیر آب اضافه میکنم آبش ک خشک شد دم کش میذاره تا نیم ساعت
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.