۳ پاسخ

سیب زمینی نگینی رو با کره و روغن زیتون تفت میدم بهش گوجه نگینی شده رو اضافه میکنم و یه تیکه آب قلم واسه مقوی شدنش بعد که باهم تفت خوردن برنج نیم دانه رو اضافه و میزارم دم بکشه

من اول سیب زمینی سرخ میکنم بعد پیاز سرخ میکنم بعدش گوجه رنده شده و یه سرقاشقم رب و ادویه میزنم سیب زمینی رو اضاف میکنم و برنج رو اضافه میکنم و هم میزنم و تا بند انگشت ک برنج بره زیر آب اضافه میکنم آبش ک خشک شد دم کش میذاره تا نیم ساعت

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی