۸ پاسخ

برا تقویت سیستم ایمنی برا مو برا اشتها برا اسنتخون
به پسرمم ک 13 سالشه دوسال کامل دادم از اون به بعد دوره ای یه شیشع میدادم جند ماه استراحت باز همینطور
الان ماشالا خیلی قدبلنده و هیکلی
بلوغ زود رس هم میگن الکیه
بچه من هنوز ب بلوغ نرسیده

من لیکو زینک میدم
هم برا اشتهاش هم برا موهاش

دكتر براي پسرام نئوزينك تحويز كرد. اشتها اور هست. پسر كوچكم رشدش كم شده.

سانستول میدادم

من از دوسالگی دیگ ندادم

زینگ نده
شربت ایمونس بده عالی

خیلی مو میاره اون نئوزینک

من یک سالگی دادم تا سه ماه ولی دیگه بهش ندادم از وقتی فهمیدم چیز خوبی نیست

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی