زور سخته شرایط. امن دو شرایطش دا مردکم پشتی وژان کوتو و دیسکی پاره بو هیچ کوش عملی ناکات مگه بچته خصوصی اویش که پولی زور دوه له بیمارستانیش نخوش ورناگرن
منیرجان خوبی عزیزم بچه هات خوبن
خونه رو چکار کردین
فقط خدابدادمون برسه
صب؟چه صبی!من که دلخوش نیستم اوضاع خوب بشه یا به زودی خوب بشه خیلی طول میکشه تازه جوونی ماها رفت
عزیزم اگه تاریخ خونده باشه هر قرنی همین چیزا توش بود جنگ هم بود باید تکلیفمون روشن بشه اگه دقت کنی ماها قبل این جنگ هم چندان روزگار خوبی نداشتیم .
روزهای بد و فاجعه
خونه ما نزدیک پیام .نوره. خیلی نزدیک. میگن اینجا مهمات گذاشتن. دو روز رفتیم خونه مادر شوهرم ولی اونجا چهار تا بچه هست اصلا قابل تحمل نبود. برگشتم خونه خودم.
منکه میگم شاید از اولم قرار بود سرنوشت دنیا اینجوری باشه ،شایدم انسانها که اشرف مخلوقات خدا هستن و خدا بهشون اختیار داده با زیاده خواهی وقانع نبودن به حقشون دنیا رو به این سمت کشوندن و خدا هم نشسته ببینه که اشرف مخلوقاتش چطوری همدیگه و دنیارو نابود می کنن همینطور که داریم الان میبینیم که هر کس فقط به فکر منافع خودشه البته بیشتر صاحبان قدرت اینطورین
😓😓😓😓😓😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.