خانوما داخل ساک چی بذارم؟؟؟

۴ پاسخ

منم می‌خوام بدونم

🧳وسایل مورد نیاز که لطفاً با خودتون حتما حتما در اتاق زایمان باید به همراه داشته باشید .

۱.یه بسته پوشک بزرگ لطفاً همش را بیارید نصف نکنید چون لازم داریم .
۲.یه بسته دروشیت از داروخانه تهیه کنید.
۳.یک حوله ی متوسط
۴.کیسه ی آب گرم
۵.در صورتی که براتون امکان داره سشوار
۶. دستمال کاغذی لیوان یه بار مصرف قاشق و چنگال فلزی🥄
۷. دمپایی پلاستیکی یا از بیمارستان تهیه کنید یا از منزل بیارید . 🩴🩴
۸. خرما . آب میوه های طبیعی آب 🥕 هویج یا آب سیب و کمپوت آناناس
۹.مغزیجات پسته، گردو بادوم
۱۰. و یک فلاسک کوچک تخم شوید با نبات

پتو دورپيچ دو دست لباس زيرانداز تعويض و خشكن و دستمال مرطوب و جوراب و دستكش. و كلاه

اینا عزیزم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان 🌙لین😍 مامان 🌙لین😍 ۳ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی