خانوما چیا بذارم داخل ساک زایمان؟؟

۶ پاسخ

من ۲ دست لباس صفر با کلاه و دستکش ۱۰ تا پوشک ۱ پتو قنداق فرنگی کریر
خرما نسکافه شورت پوشک و شال و لباس برا خودم
سعی کن زیاد وسیله برنداری

من این شاتو گرفتم برای اون‌موقع ک خواستم جمع کنم

تصویر

.......

تصویر

پوشک
شونه
دو یا سه دست لباس
دستمال مرطوب
کلاه
دستکش
دور پیچ
کیسه خواب

یه ساک لباس کودک و لوازم بهداشتی و شیشه شیر بزار یه ساک‌هم پتو و بالش و قنداق بزار و پوشک بزار یه ساک هم لباس خودت و پد بهداشتی و شناسنامه و شارژر و‌گوشی و شونه و کش مو و ازین چیزا بزار…..من خودم همینکارو کردم

سزارین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری