۶ پاسخ

سونو واژینال انجام دادی

نه عزیزم طبیعیه نگران نباش طبیعیه بزار ۷ یا ۸ بشی بعد برو سونو قشنگ نشون میده الان خیلی کوچیکه خوب

۸هفته منم میرم

زود بوده من گذاشتم دوباره 5 روز بعد رفتم دیدم چقد بزرگ شده

من ۵ هفتم امروز سونو دادم یه توده مشکوک به ساک بارداری دید
همین

زوده هنوز.۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری