سونو واژینال انجام دادی
نه عزیزم طبیعیه نگران نباش طبیعیه بزار ۷ یا ۸ بشی بعد برو سونو قشنگ نشون میده الان خیلی کوچیکه خوب
۸هفته منم میرم
زود بوده من گذاشتم دوباره 5 روز بعد رفتم دیدم چقد بزرگ شده
من ۵ هفتم امروز سونو دادم یه توده مشکوک به ساک بارداری دید
همین
زوده هنوز.۸ هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.