۸ پاسخ

زوده عزیزم منم رفتم گفت قلبش تشکیل نشده

عزیزم دکترت همدانه؟کیه؟

لقاح وقتی دیر انجام بشه
دیر تر از زمان ساک دیده میشه
همون که دیده شد ساک حاملگی بازم جای شکر
دو هفته دیگه برو

منم این هفته کلا مشخص نبود عزیزم بعد یک هفته مشخص شد 🥹

صبر کن فدات شم 🫂🫂

عزیزم زوده بزار همون ۷یا ۸هفته برو دکتر ب من گف ۸هفته بیا

زوده عزیزم منم رفتم درست ندید گفت دو هفته دیگه تکرار کن تکرار کردم اوکی بود

نگران نباش زوده ۲ هفته بعد قلبم داره

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری