نه من بچم هربار مریض میشه زیاد میبرمش حموم انگار هر بار میبرمش حالش بهتر میشه
هوا خیلی سرده
بعدش بزارش کنار یه بخاری شوفاژی چیزی
تب نداره ببر خیلی خوبه خونه گرم باشه
نه بهتر میشه
من هر وقت دخترم سرمامیخوره نمیبرم
نه چرا بدتر شه کاش فقط شب نبریش چون به نسبت روز سردتره.ببر اوردیش سشوار بکش کامل بدن و سرش
ببر ولی خونه گرم باشه بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.