مامانا دمای بچم ۳۷.۵میتونم بش استا بدم؟

۳ پاسخ

ببین ۳۸ هم شد سریع بهش استامینوفن نده
چون یه سری باکتری و ویروس‌ها تو دمای ۳۸-۳۸.۵ میمیرن
وقتی سریع بهش استا میدی بدن نمیتونه مقابله کنه

با چی دمای بدنشو گرفتی؟
اگه تب سنج دیجیتال هست و زیربغل گذاشتی تب داره از۳۷/۲تب شروع میشه
ولی اگه تب سنج لیزری پیشانی هست هنوز تب نیست از۳۷/۸تب شروع میشه ولی بدنش گرمه تقریبا

تب نیست که 37.7تازه میگن بعدش تبه

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی