دمای بدن دلماه ۳۷ قطره استا بهش بدم ؟

۳ پاسخ

۳۷ که تب نیست!

نه تب نیس

37.5 به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas ۱۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی