سلام مامانا کدوم ماه حرکت بچه رو باید احساس کنیم

۸ پاسخ

من از ۱۴هفته فهمیدم البته جفتم خلفی بود

من ۲۱ هفته فهمیدم

ماه ششم کامل متوجه میشی

برای هرکس متفاوته عزیزم نگران نباشید دیگه کم کم حس میکنید

من خیلی زود فهمیدم
خیلی به فعالیت خود بچه ربط داره
و جایگاه جفت
و بچه چندم باشه

من از ۱۶ مثل نبض میزد از ۱۹ قشنگ حس میکردم جفتم خلفیه
شماهم کم کم دیگه حرکاتشو احساس میکنی اگه تا الان حس نکردی
از هفته ۲۸ به بعد دیگه باید بشماری حرکاتشو قشنگ واضح واضح میشه

ماه پنجم کم کم حرکتش شروع میشه ولی ماه ششم قشنگ احساس میکنی

من ۱۸ هفته حرکتاشو فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری