۶ پاسخ

بستگی ب جفتت داره اگ قدامی باشه تا ۲۸ هفته حس نکنی طبیعیه

من ت ۴ ماهگی حس کردم

همون بخاطر همونه بچه حرکت هاشو میکنه چون جفت جلوعه متوجه نمیشی

بزودی حس میکنی😍😍😍

منم اونجور بودم جفتم قدامی بود حرکاتش رو دیر متوجه شدم. جفت شما چیه؟

طبیعیه عزیزم منم چندروزه خیلی کم حس میکنم جفتمم خلفی هس

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی