بچه ها من چرا بچه رو احساس نمیکنم ؟؟؟

۲ پاسخ

شاید جفتت قدامیه

خیلی زوده برای من ۲۱ هفتگی مثل نبض حسش میکردم اونم پراکنده گاه گاه
از ۲۸ هفته واضح تر شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی