بچه ها من هنوز لگدی احساس نمیکنم آیا عادیه؟

۷ پاسخ

جفتت قدامیه حتما.
پسر من از ۱۹ هفته قشنگ ضربه میزد جفتم خلفیه

اره عزیزم عادیه منم ۲۴هفته به بعد حس کردم

من جفتم قدامیه از ۱۸دیگه لگد میزد الانم محکم تر میزنه دختره

مگه شکمت چربی داره؟

منم هنوز چیز واضحی حس نمیکنم

جفتت چیه!

اگه جفتتم قدامی باشه باید از این هفته دیگه لگد بزنه منظورم لگدایه محکم تر
شاید تا قبل این مثل نبض احساس میکردی ولی دیگه الان باید واضح لگد بزنه

😁من توقع دارم الان حس کنم پس طبیعیه حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان باوند🩵 مامان باوند🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی