بعضیا دیرتر حس میکنن گلم
خوشبحالت برا مندیگه دیونم کرده بس جوول میخوره
ینی منم تا ۲۲هفته حس نمیکنم نینیت دختره؟؟
هنوز زودع عزیزم
عزیزم منم همینطور فقط سفت میشه که پرسیدم گفتن ک اونم تکون خوردن اگه جفتت قدامی باشه دیرتر حسش مبکنی
جفتت قدامی هستش؟معمولا تو جفت های قدامی دیرتر حرکت بچه رو حس میکنن.
اره طبیعیه من از ۲۷ هفته فهمیدم
شیرینی بخور و به راست دراز بکش اونوقت لگد میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.