بچه ها من هیچ تکونی احساس نمیکنم طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

بعضیا دیرتر حس میکنن گلم

خوشبحالت برا من‌دیگه دیونم کرده بس جوول میخوره

ینی منم تا ۲۲هفته حس نمیکنم نینیت دختره؟؟

هنوز زودع عزیزم

عزیزم منم همینطور فقط سفت میشه که پرسیدم گفتن ک اونم تکون خوردن اگه جفتت قدامی باشه دیرتر حسش مبکنی

جفتت قدامی هستش؟معمولا تو جفت های قدامی دیرتر حرکت بچه رو حس میکنن.

اره طبیعیه من از ۲۷ هفته فهمیدم

شیرینی بخور و به راست دراز بکش اونوقت لگد میزنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری