خانما دوروزه هیچ تکونی از بچه حس نمیکنم طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

منم همینجوری شدم‌ دو روز تکون نمیخورد ی روز تکون میخورد دیگه متوجه شدم انگار ک‌طبیعیه و جای نگرانی نیست

منم 24هفته ام زیاد حرکت نداره

تو این هفته ها اره طبیعیه

برو بهداشت برات صدای قلبشو میزارن خیالت راحت میشه که چیزی نیست، بهتر چیز شیرین بخوری و به پهلو چپ دراز بکشی احتمالا حس میکنی

گاهی حرکاتشون خیلی ضعیف میشه انگاری گاهی شلوغ

زیر بیست هشت هفته مهم نیست زیاد ولی برای اینکه خیالت جمع بشع برو صدای قلبشو گوش کن

چیز شیرین بخور و به پهلو دراز بکش و استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری