سلام طبیعیه من هنوز هیچ تکونی از بچه رو حس نمیکنم ؟

۱۱ پاسخ

منم هیچی حس نمیکنم

دکترم گفت تا 28 هفته هم مهم نیست

اره تا ۲۴ هفتم حس نکنی طبیعیه

منم هیچی حس نمیکنم ☹️☹️☹️

دیگه از این به بعد حس میکنی هفته هات بره بالا تر

من از ۱۷هفته حباب و حرکت ریز می‌فهمیدم
الان کاملا میفهمم دستمم میزارم محکم لگد میزنه

من قشنگ واضح حرکتاشو هاشو میفهمم

اره گلم دکتر بهم گفت زایمان اول از ۲۰ بعد منتظر باشن و اینکه من خودمم اونقدر طوفانی الان احساس نمیکنم😂😂😂
نهایتا یه ویبره ریز حباب اونم ۲۱ هفته برا بار اول سر نماز بود

منمممم
من هفته ۱۷قشنگ تکون میخوردن میفهمیدم ولی الان نمیفهمم نمیدونم چرا

جفتت چیه؟

منم هنوز هیچی حس نکردم🥲

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهوا🌱 مامان مهوا🌱 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری