دوستان من هیچ تکونی حس نمیکنم طبیعیه
اصلا حس خاصی ندارم ؟

۹ پاسخ

اگه قدامی باشه دیر حس میکنی .وقتی تکون بخوره و ضربه بزنه ،کامل مشخصه و میفهمی .فعلا زوده

زوده بستگی به نوع جفتتم داره قدامی باشه یا خلفی
تا ۲۲ هفته فرصت هست

منم😣یه سری چیزا حس میکنم همش فک میکنم حرکات رودس

دو سه هفته هنو صبرکن

نوع جفتت چیه؟

الان زوده منم حس نمیکنم فکر کنم از هفته ۲۰ ۲۱ تازه شروع میشه

زوده هنوز

بله عزیزم کم کم تکونا رو متوجه میشین

منم حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌱 مامان مهوا🌱 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری