خانماا من اصلا تکونی حس نمیکنم طبیعیه

۱۵ پاسخ

تو هفته ۱۶ منتظر تکونی😐

از ۲۰ هفته به بعد باید منتظر باشی نه هفته ۱۶

من خلفی ام
از ۱۹ هفته مثل حباب حس کردم

بچه الان نه وزن زیادی داره ک بخواد ضربه هاشو متوجه شی
نه رحمت اونقدر بالا اومده ک بخوایی حس کنی

زوده خب

زوده
و بستگی به جفت داره

هرکس یجوریه جفت من خلفیه از ۱۶ هفته حس میکردم از ۲۰ هفته ام از رو شکمم مثل نبض دیده میشد

من ۲۰ به بعد حس کردم از ۲۲ هفته میشه از رو شکم دید

منم اصلا حس نمیکنم

اره تا ۲۴ هفته حس میکنی

آره منم هیچی حس نکردم تا حالا
البته جفتمم قدامیه، بی تاثیر نیست

فقط یه نبض کوچیک شاید حس کنی اصن متوجه نشی تکون بچس بعد دو س هفته دیگ نبض حس میکنی

اخه چون زوده

زوده عزیزم

منم اصلا

اره چون زوده من هفته ۲۱ حس کردم

منم حس نمیکنم

اره منم حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌱 مامان مهوا🌱 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری