من الان حس میکنم، بهم میگن نفخه
ولی من واقعا انگار چیزی خییییلی ریز ترکید
اخه فرق نفخ رو نمیفهمم؟!
جفتم خلفیه
حتی تو گهواره برام زده کم کم حرکتاشو حس میکنی
منم همینجوریم نگران نباش
از کجا جفتتو فهمیدی چیه
میگن شکم اول دیر تر حس میشه.شکم اوله؟؟
نبض و حباب هم نه ؟
من ۱۸هفته رو چندروز کم کم حس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.