من. بخاطر دیابت بارداری و شروع کلستاز.
من ۳۷ هفته قراره سز بشم
من ۳۷هفته چهارپنج روزگفت اگه بچه زودترنخوادبیاد😂
من ۳۴هفته زایمان کردم ۱۰ روز تو دستگاه مونده بخاطر ریه زردی تو که دیگه هفتت از من بیشتره نگران نباش مال منم اگر ۳۶هفته بدنیا میومد تو دستگاه نمیموند
عزیزم چرا ختم بارداریی؟
من ۳۷ زایمان گردم کامل نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.