نه دکتر منم گفت وزنش خوب باشه۳۷یا۳۸هفته زایمان میکنم ولی من خودم باشم همون۳۸میزارم
نه عزیزمانشاالله بسلامتی بغلش بگیری🌷🤲
ن دیگه ۳۷تموم کامله کامله
دوست من ۳۷ و ۴ روز دردش گرفت طبیعی آورد هیچ مشگلی هم نداشت
الان بچه کامله دیگ
دکتر گفته، چرا باید اشکال داشته باشه عشقم؟؟؟؟
ماها ک دکتر نیستیم
الهی بسلامتی زایمان کنی🤲🏼❤️
طبیعی یا سزارین
من ۳۷ هفته و ۵ روز با وزن ۴کیلو ۳۰۰ دنیا اومد مشکلی هم نداشت
نه کامله دیگ منم ۳۷ و ۴ زایمانکردم
نه عزیزم اشکال نداره
نه دیگه بچه کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.