۳۷ هفته و ۳ روزمه ختم بارداری بده دکتر اشکال داره ؟

۱۰ پاسخ

نه دکتر منم گفت وزنش خوب باشه۳۷یا۳۸هفته زایمان میکنم ولی من خودم باشم همون۳۸میزارم

نه عزیزم‌انشاالله بسلامتی بغلش بگیری🌷🤲

ن دیگه ۳۷تموم کامله کامله

دوست من ۳۷ و ۴ روز دردش گرفت طبیعی آورد هیچ مشگلی هم نداشت
الان بچه کامله دیگ

دکتر گفته، چرا باید اشکال داشته باشه عشقم؟؟؟؟
ماها ک دکتر نیستیم
الهی بسلامتی زایمان کنی🤲🏼❤️

طبیعی یا سزارین

من ۳۷ هفته و ۵ روز با وزن ۴کیلو ۳۰۰ دنیا اومد مشکلی هم نداشت

نه کامله دیگ منم ۳۷ و ۴ زایمان‌کردم

نه عزیزم اشکال نداره

نه دیگه بچه کامله

سوال های مرتبط