۶ پاسخ

اگر الان سرما خورده نبر خوب که شد ببر واکسن یک سالگی هم تب نمی‌گیره و نیازی به قطره نیست

بهداشت به من گفت که وزارت بهداشت بهشون ابلاغ کرده به تمام بچه ها در تمام شرایط جسمی باید واکسن بزنیم. گفت دیگه سرماخوردگی و تب و این چیزا اهمیت نداره اصلا.

تا ۱ ماه تاخیر اشکال نداره

من كه هنوز نتونستم بزنم

یبار شنیدم یکی می‌گفت اگه خیلی از شروع سرماخوردگیش گذشته باشه و دیگه شدت نداشته باشه اشکال نداره

منم توی این شرایط گیر کردم دقیقا

سوال های مرتبط