اگر الان سرما خورده نبر خوب که شد ببر واکسن یک سالگی هم تب نمیگیره و نیازی به قطره نیست
بهداشت به من گفت که وزارت بهداشت بهشون ابلاغ کرده به تمام بچه ها در تمام شرایط جسمی باید واکسن بزنیم. گفت دیگه سرماخوردگی و تب و این چیزا اهمیت نداره اصلا.
تا ۱ ماه تاخیر اشکال نداره
من كه هنوز نتونستم بزنم
یبار شنیدم یکی میگفت اگه خیلی از شروع سرماخوردگیش گذشته باشه و دیگه شدت نداشته باشه اشکال نداره
منم توی این شرایط گیر کردم دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.