۴ پاسخ

راحت ترین واکسن ن درد داره ن تب راحت

خیالت راحت، هیچ علائم و عوارضی نشون نداد واسه ما. حتی درد هم نداشت بعدش.

از همه آسون تر بود منم میترسیدم ولی انقد راحت بود حتی استامینوفن هم ندادم بهش
انگار ن انگار
فقط همون موقع زدن گریه کرد

دختر من ۲۰روز از پسر دوستم بزرگتره، هردوتامون نه استامینوفن دادیم نه چیزی،خیلیییی راحت بود نه تب کرد نه بی قراری،انگار نزده بودن واکسن

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی