۶ پاسخ

اصلا واکسن جز ضرر هیچ چیزی نداره من دوست ندارم بزنم ولی میگن واسه مدرسه ببینن واکسن نزده قبولش نمیکنن

دختر من خیلی خوب تا الان واکسن هاش ولی سرهر واکسن بی اشتها میشد شدید

پسر من تب و بی قراری نداشت بجاش دونه قرمز زد بهداشت گفت اگه زد بیارینش
بردیم اونجا گفتن چون چند تا سرخک مثبت اعلام شده الان مشکوک به سرخک هست بچتون باید ببرین ازمایش مارو فرستادن ازمایش که کلی بچم اذیت شد سر ازمایش اخرم گفتن اگه منفی بود زگ نمیزدیم که نزدنم

اتفاقا پسر من برعکس بقیه واکسنا اینو اصلا نفهمید و اذیت نشد حتی تبم نکرد خداروشکر

والا بچع منم دقیقا همین شده دونه قرمز زده ، تب ، بی اشتهایی عصبی نمیدونم چ کنم

پسر من نه تب داشت نه بدقلقی
اما بی اشتهایی رو داره از اون روز

سوال های مرتبط

مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 ۱۴ ماهگی