نه تب داره و نه مراقبت
چیزی هم نیاز نیست بهش بدی
استامینفون منظورمه
اینارو بهداشت بهم کفتن
خیلی سبکه اصلا اذیت نمیشن جوری ک بهداشت گف استامینوفن نیازی نیس بدی
ببین راحت ترین واکسنه نه تب میکنه نه بی قراری
سر جفت پسرام واکسن 1سالگی خیلی سبک هستش اذیت نمیکنه
من امروز زدم به دست وپا راست میزنن گفت واکسن سبکیه تب نداره واذیتی ولی پسرم یکم گریه میکرد بیقرار بود من استامینوفن دادم الانم خوابه
من امروز زدم
سبکه اذیت نمیشن
بهداشت میگه اگر تب نداشت استامینوفن رو نمیخواد بدی واکسن سبکیه فقط برای جاش ک زیاد درد نگیره کمپرس سردو گرمو بذاری خوبه روز اول سرد و اگر تب نداشت روز دوم گرم یکی تو پا و یکی تو دست میزنن
اصلااا اذیت نمیشه انگار ن انگار واکسن زده استا هم نمیخواد بدی
واکسن یک سالگی تا الان راحت ترین واکسن بوده برای من
پسرم خیلی اوکی بود راحت و سبک بود براش
خیلی واکسن سبکیه
نه تب داره نه هیچی حتی بهداشت گفت استامینوفن هم نیاز نیست بدی
شما بازم بپرس حالا
منم میخام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.