سبک و راحت درد نداشت تب هم نداشت فقط وقتی زدن گریه کرد
خیلی راحت بود فقط واکسنی که به پاش زد خیلی درد داشت
خیلی راحت بود
اصلا درد نداشت ، تب هم نداشت
استامینوفن یبار دادم دیدم اصلا نیازی نیست دیگه ندادم
همون لحظه اومدیم خونه دخترم شروع کرد به بازی و چرخیدن تو خونه
به نام خدا
تمام...😅
همین قدر راحت و مطمئن
بسیار رااااحت😍
خیلی راحت آسون خیالت راحت
خدا شکر عالی بود . فقط من همیشه از بهداشت میام خونه تفاله چای گرم باشه میزارم رو جا واکسن دیگ نه جاش میمونه ون اذیت میشه
نگران نباش دختر من که هیچی نفهمید
خیلی سبکه نگران هیچی نباش اگه هیچ اعلائمی نداره بزن شاید اخر شبی یکم پاش درد کنه یه دسمال گرم بزار روش سریع دردش برطرف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.