خانوما از تجربیات واکسن یکسالگی واس میگینم

۵ پاسخ

اصلا هیچی نیس

منم باید بزنم فردا تولدشه شنبه میزنم دوشنبه تولد میگیرم روز عید فطر

من روز شنبه باید بزنع همه میگن راحته

موم دو روز پیش بردم زد هیچ عوارضی نداره خوب بود

من زدم چند روز پیش خداروشکر مشکلی نداشت حتی تب هم نکرد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۶ ماهگی
مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 ۱۳ ماهگی