سلام خانوما واکسن یک‌سالگی سخته؟!

۷ پاسخ

نه اصلا هیچیم نمیخواد فقط دختر من ۱۰ روز بعد واکسن بدنش دونه قرمز زد انگار سرخک خفیف بوده باشه

ممنونم عزیزانم

نه

نه عزیزم اسونترین واکسنه

نه اصلا از همه واکسنا راحت تره

نه خیلی راحته
فقط هیچ علائمی از سرما خوردگی نداشته باشه

اصلاسخت نیست به شرطی که بچه قبلش سرمانخورده باشه

سوال های مرتبط

مامان سلین جون مامان سلین جون ۱۳ ماهگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی